قیمت مناسب برای طراحی سایت فروشگاهی

Wiki Article



دوستان خوبم طراحي سايت استانداردهايي داره و ما بايد از اونها پيروي کنيم. بارها به اين موضوع اشاره کرده ايم که طراحي سايت اولين قدم در دنياي بزرگ بازاريابي اينترنتي است و بدون داشتن وب سايت مناسب هيچ شانسي براي موفقيت نداريم و فقط هزينه آن را پرداخت مي کنيم. استانداردهاي طراحي سايتLinks to an external site. خيلي سخت گيرانه نيستند، فقط کمي توجه کنيد. به جرات مي توانم بگويم که با طراحي يک وب سايت موثر، جذاب و پرسرعت مي توانيد کسب و کار خود را از طريق بازاريابي اينترنتي متحول کنيد.

حال استانداردهاي طراحي سايت چيست؟

1- هاست و دامنه براي طراحي سايت:
متاسفانه پس از گذشت حدود 3 سال از اجراي اين قانون در گوگل، بسياري از وب سايت هاي ايراني اين مشکل را دارند. وب سايت بايد داراي هاست و دامنه باشد. بسياري از وب مسترها چندين دامنه را براي يک سايت ثبت مي کنند و سپس آنها را با هم پارک مي کنند. بنابراين آنها از گوگل محو مي شوند و در آن صورت به دنبال داستان مي گردند.

2- فونت و محتوا:
فونت ها يکي از مهم ترين مراحل در وب سايت شما هستند. اگر از فونت مناسب در طراحي وب سايت خود استفاده نکنيد، خوانندگان علاقه اي به ماندن در وب سايت نخواهند داشت و به وب سايت رقيب مراجعه مي کنند. از فونتي استفاده کنيد که توسط کاربران تمامي سيستم ها و مرورگرها قابل خواندن باشد.

باز هم به نقش محتوا در اين بخش اشاره مي کنم. مطالب را کپي نکنيد. گوگل پنگوئن به طور جدي تمام وب سايت هاي تکراري را از رتبه بندي گوگل حذف مي کند.

3- گرافيک:
ببينيد، وقتي به يک وب سايت مي رويم، مي خواهيم فوراً از آن خارج شويم. تصاوير فلش نامتناسب با محتوا باعث خروج کاربران از وب سايت مي شود. پس در طراحي وب سايت خود دقت کنيد و از بنرها و تصاوير مرتبط با کسب و کار استفاده کنيد.

فقط يک نکته: به جاي تصاويري با کيفيت پايين که کاربران را خسته مي کند، تصاوير با حجم بالا را که مشکل بارگذاري دارند آپلود نکنيد. هميشه به اين فکر کنيد که چگونه گوگل بازاريابي اينترنتي شما را با يک صفحه اصلي ساده تغيير مي دهد.

4- وب سايت مناسب براي تمامي مرورگرها:
هميشه پس از طراحي وب سايت در همه مرورگرها تست کنيد تا ببينيد آيا سايت عالي نمايش داده مي شود يا خير. تا جايي که من مي دانم سايت در برخي از مرورگرها مانند گوگل کروم نامنظم است. در اين مواقع تنها کاري که کاربر بايد انجام دهد اين است که وب سايت را ترک کند.

مثال - دو سال پيش مدرسه اي به نام تهران از ما خواست که يک وب سايت براي پروپوزال ايجاد کنيم. با توجه به ويژگي هاي اين وب سايت، ما قيمت خود را ارائه کرديم، اما شرکت همکار ما قيمتي حدود يک چهارم داد و نتيجه اين شد که براي دو سال گوگل کروم هنوز در مرورگر نادرست است که به عنوان محبوب ترين مرورگر در جهان شناخته مي شود. جهان .

5- سازگاري با تمامي سيستم ها:
پس از اتمام پروژه طراحي وب، آن را در تمام سيستم ها بررسي کنيد، يعني. لپ تاپ، گوشي هوشمند و تبلت. در حال حاضر تعداد افرادي که از اينترنت از طريق گوشي هاي هوشمند و تبلت ها استفاده مي کنند به سرعت در حال افزايش است.

طراحي سايت چيست؟ طراحي وب سايت فرآيند ايجاد وب سايت است که شامل چندين جنبه مختلف از جمله: چيدمان صفحه وب، توليد محتوا و طراحي گرافيکي است.
در حالي که اصطلاحات طراحي وب و توسعه وب اغلب به جاي يکديگر استفاده مي شوند، طراحي وب از نظر فني زيرمجموعه وسيعي از توسعه وب است. وب سايت ها با استفاده از زبان نشانه گذاري به نام HTML ايجاد مي شوند. طراحان از تگ هاي HTML براي ايجاد محتوا و ابرداده براي هر صفحه استفاده مي کنند. طراحي و ظاهر عناصر صفحه وب معمولاً با استفاده از CSS يا صفحات سبک آبشاري تعيين مي شود. بنابراين اکثر وب سايت ها ترکيبي از HTML و CSS را نمايش مي دهند که تعيين مي کند هر صفحه چگونه در مرورگر نمايش داده شود. برخي از طراحان وب ترجيح مي دهند صفحات کد را وارد کنند (معمولاً HTML، CSS)، در حالي که برخي ديگر از ويرايشگر "WYSIWYG" مانند Adobe Dream Weaver استفاده مي کنند.

اين نوع ويرايشگر يک رابط بصري براي طراحي صفحه وب ايجاد مي کند و نرم افزار به طور خودکار کدهاي HTML و CSS مناسب را توليد مي کند. يکي ديگر از روش هاي محبوب براي طراحي وب سايت، داشتن يک سيستم مديريت محتوا مانند وردپرس يا جوملا است. اين خدمات چارچوبي را براي وب سايت هاي مختلف ارائه مي دهد که مي تواند به عنوان نقطه شروع يک وب سايت جديد مورد استفاده قرار گيرد. سپس وب مسترها مي توانند محتوا را اضافه کرده و طراحي را با استفاده از يک رابط مبتني بر وب سفارشي کنند.

سپس به اين سوال مهم مي پردازيم که طراحي سايت چيست؟ مراحل مختلف و انواع طراحي سايت، وظايف طراح سايت و ... را پاسخگو و توضيح مي دهيم.

از آنجا که HTML و CSS براي ايجاد ظاهر و احساس يک وب سايت استفاده مي شود، تصاوير بايد به طور جداگانه ايجاد شوند. بنابراين، طراحي گرافيک مي تواند با طراحي وب همپوشاني داشته باشد، زيرا طراحان گرافيک اغلب تصاويري را براي استفاده در وب ايجاد مي کنند. برخي از برنامه هاي گرافيکي، مانند Adobe Photoshop، حتي داراي يک گزينه ذخيره آنلاين هستند که راهي آسان براي صادرات تصاوير در يک فرمت بهينه براي انتشار آنلاين فراهم مي کند.

طراحي وب شباهت هاي زيادي با طراحي چاپي دارد. وب، مانند رسانه هاي چاپي، در ابتدا براي توزيع متن به منظور خواندن گسترده توسط کاربران طراحي شده بود. با معرفي چند رسانه get more info اي در وب، بسياري از مردم شروع به مقايسه وب با تلويزيون کرده اند. فناوري فشار که در آن اطلاعات به صورت خودکار براي کاربر ارسال مي شود، به عنوان راهي براي ساخت شبکه به عنوان يک محيط غيرفعال معرفي شد. با اين حال مقايسه بين شبکه و تلويزيون هنوز دقيق و کاربردي نيست.

خواندن اين مقاله را به شما پيشنهاد مي کنيم:
طراحي سايت با لاراول
آشنايي با فرآيند طراحي سايت

آشنايي با فرآيند طراحي سايت
تعريف پروژه
سازمان ها بايد با ذينفعان ارتباط برقرار کنند تا مواضع خود را روشن کنند و مخاطبان را در مورد محصولات و خدمات خود آگاه کنند. به همين دليل است که ابتدا بايد پروژه را تعريف کنند. تعريف پروژه شما شامل معرفي مراحل زير است:

خلاصه ي پروژه
اهداف پروژه
مخاطب هدف
انتقال پيام ها
رقابت
تعيين محدوده پروژه
طراحي سايت چطور؟ تعيين منطقه پروژه يک مرحله مهم است. يکي از رايج ترين مشکلات پروژه هاي وب، خزيدن دامنه است. با ايجاد يک طرح منطقه پروژه که فعاليت ها و تحويل هاي خاص را به همراه مهلت هاي زماني مشخص تعريف مي کند، مي توانيد به وضوح انتظارات خود را از مشتريان خود تعيين کنيد. يکي از رايج ترين راه ها براي رديابي پروژه هاي وب، استفاده از نمودارهاي گانت است که نه تنها فعاليت هاي اصلي، بلکه وظايف مرتبط با هر فعاليت را نيز مشخص مي کند و تاريخ شروع و پايان را نشان مي دهد. نمودار گانت يک مرجع بصري براي تيم طراحي ارائه مي دهد و فاصله زماني هر مرحله و رابطه بين مراحل و مسئوليت ها بين مشتري و تيم وب را نشان مي دهد.



طراحی وب سایت و ساخت سایت آنلاین

Report this wiki page